"...asioilla ei mitään järkevää "uutisarvoa" ole, kunhan nyt vaan listaan asioita tylsyyttä tappaakseni. En aio tarkemmin selitellä niitä..."

- säästän kaikki vanhat hajuvesipullot. Niitä nuusaamalla tulee aika helposti muistoja mieleen..."Tätä tuoksua käytin silloin ja silloin, tää oli käytössä kun minä...jne"...

- jos olisin tv-ohjelma olisin ehdottomasti Strömsö. Sisältää kaikki ne elementit mitä haluaisin olla: askartelua, ruuanlaittoa jne hyvällä maulla:) Katoppa joskus ko. ohjelma niin ymmärrät mikä mua viehättää tuossa loistavasti toteutetussa makasiiniohjelmassa.

- haluaisin tietää, osaanko laulaa.

- olen halannut Linda Lampeniuksen kanssa.

- olen sitä mieltä, että "kaikki insinöörimiehet ovat tylsiä"-klisee ei pidä paikkaansa.

- mun ristimänimeksi piti tulla oikeasti Johanna, tätini ehti kuitenkin ristiä oman tyttärensä Johannaksi, joten nimi vaihdettiin Anuksi.

- yli 2 metriä pitkät ihmiset aiheuttavat pientä fobiaa.

- olen suunnitellut itselleni tatuoinnin, jota todennäköisesti en kuitenkaan koskaan tule ottamaan.

 

p.s jatkan listaa...